Regulamin

Regulamin

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.miramar.info.pl prowadzony jest przez firmę Miramar Sp. z o.o. znajdującą się poda adresem Nowa Wieś 155; 58-308 Wałbrzych.

  2. Sprzedaż internetowa prowadzona jest na podstawie niniejszego regulaminu.

  3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Miramar – Naturalny Olej jednoznaczne jest z transakcją zakupu i akceptacją warunków regulaminu sklepu.

  4. Złożenie zamówienia jednoznaczne jest z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia i obsługi klienta.

  5. Ceny produktów są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich (PLN).

  6. Podane ceny dostawy obowiązują wyłącznie dostaw na terenie Polski.

Klient do dyspozycji ma następujące warianty dostawy/odbioru zamówienia:

  • Odbiór osobisty, za który nie pobierana jest opłata.

  • Przesyłka polecona Pocztowa realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej po wcześniejszej przedpłacie na konto firmy.

  • Przesyłka kurierska realizowana za pośrednictwem firmy DPD Polska po wcześniejszej przedpłacie na konto firmy.

  • Przesyłka kurierska pobraniowa realizowana za pośrednictwem firmy DPD Polska (płatność w momencie dostawy).

  1. Płatności/przedpłaty powinny zostać dokonane na konto bankowe firmy:

Miramar Sp. z o.o.

Nowa Wieś 155

58-308 Wałbrzych

Nr konta: 65 1160 2202 0000 0000 2818 6573

Wszystkie płatności/przedpłaty dokonywane na konto firmy przyjmowane są wyłącznie w złotych polskich (PLN).

  1. W celu realizacji zamówienia poza granice Polski kupujący zobowiązuje się każdorazowo indywidualnie ustalić koszt dostawy. Kontakt mailowy w tym celu to: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. Realizacja dostaw poza granice Polski realizowane będą wyłącznie po przedpłacie na konto firmy należności z tytułu zamówienia i dostawy.

  3. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta po zaznaczenie takiej opcji w formularzu zamówienia faktura VAT.

  4. Termin otrzymania przesyłki równoznaczny jest czasowi realizacji zamówienia wraz z przewidywanym czasem dostawy.

  5. Wszystkie zamówienia, które nie zostaną opłacone w terminie dwóch tygodni od daty złożonego zamówienia zostaną skasowane.

  6. Reklamacje związane z mechanicznym uszkodzeniem przesyłki podczas dostawy przyjmowane są wyłącznie po przedstawieniu protokołu szkody spisanego w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.

  7. Wszystkie reklamacji i uwagi przyjmowane są pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  8. Firma Miramar Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego regulaminu sklepu internetowego.